vineri, 9 decembrie 2011

Istorie

Vorbe ratacite, fugare, la intamplare,
zburand pe hol in urma mea,
mi s-au lipit de timpan,
scurgandu-se in minte.

Aparitii erau tot ce asteptam
si tot ce visam era lumina pe care
numai eu cred ca o vedeam.

Timpul zbura, rostogolindu-se
secunda cu secunda in trecut
 siera nevoie de El, ca de aer.

Toata lumea era galaxia lui,
unde El era Soarele ce guverna,
iar o biata planeta murea de frica
sa nu i se termine axa de rotatie.

Dar, intr-o zi, obosita de asteptarea incapatanata,
fara de seama, am plecat.
L-am dat jos din centrul galaxiei,
aruncandu-l in univers,
spargand piedestalul pe care era asezat
in mii si mii de bucatele,
din care se pare ca am pastrat
doar cioburi de carouri si verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai sa imi spui ceva?