luni, 26 decembrie 2011

Eu nu stie!

E atat de liniste acum,
de parca toate obiectele 
din jurul meu
sunt insarcinate
cu sunete surde.

E atat de liniste acum,
incat aud inima-mi batand,
sangele-mi curgand
si timpul suspinand
inecat de nisipul din clepsidra.

Si-mi aud gandurile,
ce se ciocnesc pe potecile
intortocheate ale mintii mele.
Imi aud nesiguranta,
ce se scufunda tot mai adanc
in oceanul ideilor absurde.

-Ce vrei, fetito? ma intreaba fiinta ce sunt eu.
-De unde sa stiu ce vreau, daca tu esti eu
si tu nu stii?

Dialog ce se transforma in monolog,
inghitit apoi de linistea in care pluteste,
mazgalit de lacrimi:
"Nu stiu  ce vreau, dar stiu sigur
ca am nevoie de ceea ce, poate,
acum nu cunosc."

2 comentarii:

  1. Cand o sa fii pusa fata in fata cu ceea ce ai nevoie...atunci vei sti ca este piesa lipsa din puzzle.

    RăspundețiȘtergere

Ai sa imi spui ceva?