sâmbătă, 10 decembrie 2011

Catre cititori


Lasati-ma sa scriu,
chiar daca veti crede
ca sunt nebuna
vorbind despre tot
ce nu vreti sa auziti.

Lasati-ma sa scriu,
chiar daca
nu veti intelege
tot ceea ce
nu vreau sa mai simt
si tot ce nu stiu
ca vreau sa cunosc,
fiindca nu gasesc
cuvintele potrivite 
pentru a arata golul
ce ma umple uneori.

Lasati-ma sa scriu,
chiar daca nu veti citi,
din lipsa de timp,
din lipsa de cunoastere
sau din n motive.

Lasati-ma sa scriu,
despre tot, despre orice,
despre nimic, despre nimeni,
despre nicaieri!

Lasati-ma, fiindca asta
e singurul lucru
care poate fi
cu adevarat al meu,
singurul lucru pe care 
nu mi-l va lua
nimeni niciodata
si singurul lucru
care va ramane in urma mea,
plutind in posteritate:
"Am fost si Eu pe aici."


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai sa imi spui ceva?