miercuri, 2 noiembrie 2011

Criptic


Cu siguranta nu stiti, 
asa cum poate nu-mi dau
nici eu seama,
ca in creierul meu se 
adaposteste o lume intreaga.

O lume in care iti poti lipi 
de trupul format din bucatele de puzzle
aripi albe, negre, verzi sau cu ecou
si poti zbura pana la marginea stelelor
ori pana in mijlocul constelatiilor.

O lume in care poti
atasa cuvinte buzelor inchise,
cuvinte ce mangaie, in pasi de vals,
pe cei pe care ii iubeste inima,
dar niciodata nu le spune.

O lume in care poti schia
din varfuri de munte inalt
direct in abisul primitor
al oceanului inghetat, 
alunecand pe raze de soare
arse de intuneric.

O lume in care poti fi orice,
in care nu poti fi oricine,
o lume de care nu te poti
ascunde, oricat ai vrea sa-i
opresti vocea tacuta.

Cu siguranta nu va dati seama,
asa cum poate nici eu nu stiu,
ca in creierul meu se adaposteste
o lume intreaga, transfigurata
in realitate intr-o lume goala.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai sa imi spui ceva?