duminică, 13 noiembrie 2011

Achizitii

Pentru ca lumea e
un magazin urias,
am inceput sa cred
ca aproape tot
e de vanzare.

Spun aproape fiindca,
daca ar fi fost chiar tot,
am fi fost cu totii
marfa ieftina,
chilipire.

Deci, aproape tot 
e de vanzare.
Schimbam visele de pret
pe confortul unei vieti
fara lupta.

Schimbam respectul si datoria
pe linguseli si purtari frumoase.
Schimbam vointa si puterea
de a merge mai departe
pe intunericul deznadejdii.

Ne vindem sinele, tot ce eram,
pentru putina admiratie.
Vindem pana si nevoia de dragoste
pentru libertatea de a reprosa, 
chiar daca si noi am gresit.

E timpul sa spun la revedere.
Vanzatorul magazinului din colt
ma cheama sa ma intrebe
ce am sa ii dau pentru
o inima noua, mai rezistenta
si mai putin simtitoare.

4 comentarii:

  1. New poem! Love it! Because I know everything!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ti.am spus k.i geniala?k e preferata mea?
    Da stiu k ti.am sp..dar iti sp dn nou..
    Totul reflecta atat de bine realitatea..si e tare sa vd k cnv poate scrie despre viata si realitate intr-o poezie simpla la prima vedere,dar complicata dak stai sa o intelegi..urasc lumea mizera in care traim,in care ceilalti considera k totul poate fi cumparat prin diferite metode..si imi aduce un zambet knd vd k my sunt pers kre nu s lasa "corupte" de acest microb...ai un MEGA 10 de la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur muult de tot ca iti place...si ma bucur si mai mult ca reusesc sa ma fac inteleasa, cel putin de unele persoane "open-minded" - asa ca tine >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai sa imi spui ceva?