miercuri, 26 octombrie 2011

Arheolog


Sa-mi spuna cineva
unde a disparut
persoana pe care o stiu
de la inceputul vietii:
Eu.
Ce s-a intamplat cu bietul Eu,
de nu mai simte
nici razele zambind 
ale soarelui
de la miezul noptii,
nici adierea vantului
in intunericul calm
al diminetii.
De ce nu-mi pare rau
dupa ce mi se spune
ca imi va parea?
De ce nu-mi mai pasa
de oameni la care in veci
n-as fi renuntat?
De ce a trebuit sa se
prabuseasca in prapastia
tristetii toate sperantele
puse in niste ani?
Ca un arheolog,
am inceput sa imi cercetez 
sentimentele - fosile ale amintirii,
dar acel Eu nu mai e.
Renunt.
Cand il va gasi cineva,
va rog sa ma anuntati!

2 comentarii:

  1. Nu poate sa-ti spuna cineva unde ai disparut Tu. Daca ar putea sa spuna cineva...sa imi spuna si mie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mda...Sper ca ma voi gasi, totusi, cumva... >:D<

    RăspundețiȘtergere

Ai sa imi spui ceva?