duminică, 10 februarie 2013

Ardere spirituală




Nu pot să te privesc fără să te urăsc,
pentru că ești imaginea îngerului decăzut
Căruia atunci când sufletul îi dădeam, el râdea,
crezând că e doar ceva în plus pentru colecția sa
de păpuși de porțelan.
Iar acum sufletul mi-e negru, din nou
si mă doare nu numai răceala ta,
ci și privirea glacială ce stinge
curajul Phoenixului de a renște mai puternic.
Simt cum setea de răzbunare încet mă cuprinde
și incep să-mi învăț degetele să se pregătească
pentru crima ce va urma,
o crimă pe care din plin o voi savura,
iar apoi cu aripi de înger voi mânji pereții camerei mele.
Și sângele va străluci acolo, în întuneric
Și apoi în pași de dans voi călca pe aripile tale,
în timp ce voi bea din cupa fericirii
de a-mi aparține mie, nu altora;
dar mai întâi te-aș tortura,
înfigându-ți cuțitul propriilor vorbe,
propriilor promisiuni și cuvinte goale
în acea inimă a ta ce nu-mi mai e familiară.
Apoi liniștea ușor se va cerne
și va ninge cu steluțe de amintiri în camera mea,
amintiri ce nu includ prezența ta.
Amintirile cu tine le închid într-o cutie frumoasă, de cristal,
o cutie ce, într-o zi, din degetele-mi va aluneca
și se va pierde în imensa prăpastie a timpului.
            și gata: Phoenixul trebuie să renască!





Aceasta este o poezie specială, realizată în colaborare cu Mirgham.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai sa imi spui ceva?