sâmbătă, 14 ianuarie 2012

Ruga


Cat de iritanta e lumina
astrului cu  sageti stralucitoare
ce se infig adanc, adanc in mine,
strapungand pana in centru.

Acolo, in centrul fiintei mele, 
cerceteaza ca o iscoada
fiecare cutie in care imi pastrez durerile
si le smulge fara mila capacul,
eiberand posesiunile Pandorei.

Tu, cel care nu mai esti
fiindca niciodata nu ai fost...
Sau tu, cel care vei fi,
dar inca nu esti...

inveleste-ma cu intunericul
melodios al noptii,
asterne-o peste trupul meu,
potrivind-o ca pe patul lui Procust.

Pune constelatiile sa-mi cante la harpa
sau sa joace scenete de Shakespeare
si convinge Luna sa aiba
pururea grija de sufletul meu.

Si, orice ai face, nu-mi lua noaptea,
pana ce nu vei fi sigur ca tu vei fi
rasaritul si apusul zilelor mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ai sa imi spui ceva?