marți, 25 decembrie 2012

Nu-mi spune ca dupa titlu nu se pune punct!


nu-mi spune ca dupa titlu nu se pune punct!
nu-mi spune ca soarele nu e o minge de foc aprinsa
pe care pot sa o sting cu apa dintr-o sticluta
ce a plutit pe mare ani intregi!
nu-mi spune ca, intr-o seara, in care voi avea a bad mood,
nu pot deschide fereastra sa culeg
niste stelute pe care sa mi le aranjez in par!
nu-mi spune apoi ca nu pot stinge lumina din camera
si sa vad in oglinda stelele stralucind, 
fara sa imi vad si chipul!
nu-mi spune toate acestea si inca pe atat - stiu deja;
doar ca, in universul acesta de hartie, eu decid
ce ma face fericita - doar aici si asa pot decide.



2 comentarii:

  1. Exista si o varianta mai masculina pe care sa o incerc seara cand am un bad mood? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. aa...sigur...sa arunci stelele alea pe podea, in pereti, unde vrei tu :)) atunci vei obtine praf de stele :P

    RăspundețiȘtergere

Ai sa imi spui ceva?