sâmbătă, 24 septembrie 2011

Acel tu, acelasi el


Daca as putea,
Mi-as construi o scara din corzi
rupte de chitara...
Doar ca sa ajung la tine!

Daca as putea,
I-as striga timpului
Sa treaca mai repede,
fiindca intarzie si eu nu mai am rabdare.
Doar ca sa ajung la tine!

Daca as putea,
As cauta prin arhivele inimii
Clipele de odinioara, cand prima ora din noapte
era muzica fericirii mele.

Daca as putea,
As frange distanta
Sa o transform in pulbere de stele
Doar pentru tine.

Dar nu stiu daca mai esti
Acel tu, acelasi el.



Okay, first poem....So, don't ask me too much, 'cause I'm new in this job... :) 

8 comentarii:

  1. ai potential si in poezie, incearca in fiecare zi sa faci cate un exercitiu de poezie. Sper sa devii din ce in ce mai buna. Frumos poem, lucrat atent la detalii, dar incearca sa pui si mai mult sentiment, ok?

    RăspundețiȘtergere
  2. vai...multumesc frumos, Radu... venind din partea ta, chiar ma bucura foarte mult aceste aprecieri...si voi tine cont de ce ai spus :)

    RăspundețiȘtergere
  3. nu mai stiu unde am citit poezia prima data , am postat-o pe facebook anul trecut in noiembrie in " " spunand sa imi fie rusine ca nu cunosc autorul . cuvintele tale mi-au atins sufletul si atunci ca si azi .

    RăspundețiȘtergere
  4. Probabil ca tot aici ai citit-o...Multumesc :)

    RăspundețiȘtergere

Ai sa imi spui ceva?