luni, 6 februarie 2012

Contract


Viata,
cu totii te avem acum,
cu totii te vom pierde candva.
Daca ar fi fost posibil,
intre tine si inexistenta,
as fi ales inexistenta.
Asa cred acum.
Imi poti da, te rog,
ceva sa ma razgandesc?
Fac tot ce-mi sta-n puteri,
dar nu e de ajuns:
am nevoie de ajutorul tau.
Am intrat in acest cerc al tau fara voie,
punandu-mi din start semnatura pe contractul
unde scrie ca trebuie sa dispar.
Asadar, iti propun o intelegere:
eu iti accept regulile, orice vrei asa va fi,
dar iti cer numai un motiv de a trai.

3 comentarii:

  1. Vă invităm să sprijiniți un proiect literar online aflat la început. Un forum cafenea literară, unde putem discuta probleme legate de literartură și creative writing. Adresa noastra este http://creativewriting.hitforum.ro/

    RăspundețiȘtergere
  2. Motivul este scopul vietii. Nu trebuie sa cauti motive, fiindca ce cauti ai deja. Ceea ce te motiveaza este pasiunea de-a trai. Da-i un scop vietii iubind mai mult, apreciind ceea ce esti si nu ceea ce nu esti. Tinde spre ceea ce-ti doresti sa fi dar nu uita cine esti.

    Cu drag,

    ayek

    RăspundețiȘtergere

Ai sa imi spui ceva?